2 jävla år!

Hej...!

Det var ett bra tag sedan va? Två jävla år kan man säga! Vad har hänt? En del... För mycket för att kunna skriva allt i ett inlägg. Så... en kort resumé. Jag är tillsammans med jocke igen, går andra året på gymnasiet, skoltrött som alla andra men gör mitt bästa. Få se nu... mycket mer har ju hänt, men... kommer inte på nu på rak arm. Aja livet kånkar på som vanligt och jag följer med där stegen bär! Haha lame? jepp... men det är väl egentligen sanningen, det är nog så det är. Jag bryr mig inte riktigt vart jag ska och vet inte vart jag vill, jag lever i nuet och vart jag än går så försöker jag göra det bästa av det.  

Aja, va fan. Kan inte sitta här hur länge som helst. Får väl se om det blir något mer inlägg. Ville bara skriva av mig lite. Hörs kanske senare, eller aldrig, skulle nog satsa mest på det sista ;P Det blir vad det blir. Later dudes ;) 

Puss och Kram skum banan 

Mills  :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0