Toppen

Hejsan gummor och gubbar!

Tillbaka från min fika med Ella i Handen, riktigt fancy. Det blev en blåbärsmuffin och en cola, fotade dock inte, den såg nämligen så god ut att jag inte kunde motså att äta upp den på en gång. Att vänta 1 minut extra på att fota hade varit 1 minut för länge! ;) Som jag lovade så kommer lite bilder eller en bild om vi ska vara helt ärliga. Vi var för upptagna med att ha roligt så jag glömde helt och hållet bort att fota. Men lyckades iallafall komma ihåg att ta ett foto innan jag åkte hem.

Jag vet att jag inte höll mig till ditt önskemål Ella, men jag tyckte inte att det behövdes eftersom du alltid är så söt.  :) <3 Älskar dig tjejen! ;)

Ikväll blir det grillat, mums, mycket gott! ;) Efter en passande middag blir det kanske lite Sing Star med familjen, you never know ;)


Ella! <3333 

Puss och kram 
Milla

 

Kommentarer
Postat av: Ella

Älskar dig med sweetie! Har alltid lika trevligt med dig i hälarna ;) Pussar i massor! <3

2009-05-24 @ 19:58:41
URL: http://elladavidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0