Städning

Hej hopp!

Idag har jag varit sjukt duktig! Har städat hela rummet från topp till tå! :O Be amazed! Jag kom på att jag inte skrev igår eller lade upp några bilder, så nu får ni istället några bilder från gårdagen! Tyvärr var inte madde där eftersom hon var sjuk så det finns bara bilder på mig och söta Eve! ;) Annars har det egentligen inte hänt så mycket idag. Vi hade inga läxor så hade för första gången på länge ingenting att göra! Kändes väldigt konstigt, och jag blev till och med lite uttråkad, fast det var ändå skönt att bara ligga och slappa! Aja, här kommer bilderna! ;) Hörs imorrn!


Vi passade på att sola i gräset! :)


Eves fot till vänster och min till höger! ;) haha min är den minsta xD


Jag som solar


Eve som solar! <3

Puss och Kam
Milla


Kommentarer
Postat av: sassa

Härligt.

Aa, det känns lite konstig. Speciellt när man kommer hem från skolan och inte har massa saker att plugga in, men nu känner man verkligen att sommaren som gott är här. I'M LOOVING IT

2009-05-29 @ 15:19:36
URL: http://yesweecan.blogg.se/
Postat av: Madde

Bababababha Im lovin it! Milla sitter här breve :O

2009-05-29 @ 17:05:23
URL: http://maadeleiiness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0