Onsdag!

Hej allesammans! :D

Se, jag håller löftet. ;) Känner mig mycket stolt över mig själv! :D Aja, idag har det varit en vanlig dag. Piano som vanligt efter den långa skoldagen som slutade vid 4, och kom sedan hem vid 7 igen. Slängde i mig middagen och gick sedan raka vägen upp på rummet för att plugga! Det känns riktigt bra faktiskt. För er som inte vet så har jag spanska prov på fredag. Inte jättekul men som jag sa så känns det relativt bra, grammatiken sitter som berg! ;)

Jag har också ett mattenationella prov som ska göras imorrn eftersom jag missade det för att jag var i Indien. Men jag måste säga att jag hellre satt på en restaurang i 40 graders värme med en cola i handen istället för att sitta i ett trångt jobbigt klassrum och skriva matteprov. Det är värt att skriva det i efterhand! Dagen börjar lida mot sitt slut och övergå till kväll, trots att man inte tror det för att det är så ljust ute! Jag blir verkligen lurad av det här vädret! jag tror alltid är klockan är runt 6 när den i själva verket är 8 eller något liknande! Är det någon som vet något kul man kan kolla på ikväll? Skriv kommentarer! Alltid lika rolig att läsa! Vi hörs imorrn ;)

Puss och Kram
Milla




Kommentarer
Postat av: William

Haha, bättre sent än aldrig som man/jag brukar säga.

Jo, men det är ju skönt när det är ljust på kvällen, då har man iallafall en förklaring varför man inte vill sova.



Snygg design på sidan och så.



Keep it up!



Note: Fina bilder ;)

2009-05-13 @ 20:30:30
Postat av: Anonym

2009-05-13 @ 20:33:27
Postat av: Camilla

Åh tack så mycket Wille! :D Jättesnällt sagt! :D

2009-05-13 @ 20:33:58
URL: http://gustafssonblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0