Kvällen

Godkväll!! :D

Helle kom över hit på kvällen eftersom det blev pannkaka av filmkvälls planeringen. Men vi hade tok roligt! :D Cola och ostbågar åt och dracks i stora lass ;). Haha... jag kan rimma om jag bara vill ;), och vara poetisk! ;)

Hon gick vid 11 som var för 10 minuter sedan, men kvällen är fortfarande ung! :O Jag kan göra mycket mer ikväll! Eller nja... har väl inget speciellt att göra egentligen men lite mer tv-tittande blir det och lyssna på den fullkomligt underbara låten fairytale av Alexander Rybak! :) Är helt kär i den låten!

Jag känner mig lite måttligt uttråkad så om ni har något nytt och roligt att berätta får ni gärna göra det! Jag kan behöva ett gott skratt just nu! :) Men ni får väl höra mer av mig imorrn, då det förhoppningsvis händer mera saker! :)

Puss och Kram
Milla


Jag som är uttråkad! xD

Kommentarer
Postat av: Joakims

Jag tycker inte fairytale var så bra. Någon annan låt borde vunnit, vi hörde ju en som var bra. Fast jag har ingen aning om vem som sjöng (A) Fin bild ;)<3

2009-05-22 @ 23:55:51
URL: http://wannabemouli.blogg.se/
Postat av: ers majestét

blev det ingen filmkväll?

2009-05-23 @ 11:52:15
URL: http://bababababatman.blogg.se/
Postat av: Anonym

Cola och ostbågar åt och dracks i stora lass varför inte jag ? xD <3

2009-05-25 @ 20:59:23
Postat av: Camilla

haha, du får vara med någon annan gång! ;) <3

2009-05-25 @ 21:19:01
URL: http://gustafssonblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0