I feel...

Hejsan hoppsan!

Jag känner mig konstig idag. Som att jag vill en sak men ändå inte. Jag vet vad jag vill men ändå inte... Jag vet att det låter konstigt... Men det är så jag känner idag, konstig. Det jag behöver är att gå ut och jogga och rensa tankar. Springa bort från verkligheten en stund, bara en stund, och leva i paradiset i några korta minuter.

Missförstå mig inte nu, verkligheten behöver inte vara dålig för det. Den är inte dålig, ibland kan det bara vara skönt att komma bort från det gamla vanliga och leva i det overkliga en stund.


Här har vi mig, som känner mig konstig xD

Puss och Kram
Milla


Kommentarer
Postat av: Anonym

varför känner du dig konstig? :O

2009-05-22 @ 20:32:03
Postat av: Camilla

jag vet inte... bara gör det xD

2009-05-22 @ 23:05:15
URL: http://gustafssonblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0