Gästbloggare

Hallå på er!

Madde här, Millas bästis haha ;) Tänkte bara passa på och skriva några rader här nu när hon är bortrest. Om ni inte redan fattat det så är hon i Indien och kommer tillbaka om typ en vecka. Milla har jue varit väldigt dålig på att skriva i bloggen ett tag, detta pga hon gjorde något med bloggen så att designen blev helkonstig. Snäll och söt som jag är bestämde jag mig för att hjälpa till lite, så nu ser hennes blogg iaf lite bättre ut ;) Men vi får se vad hon tycker om den när hon kommer hem! Usch saknar henne jättemycket! :( Skynda dig hem Mills! Och till er läsare: oroa er inte, jag lovar att tjata på henne som sjutton när hon kommer hem; hon måste jue börja skriva i bloggen igen! ;D

Pussar och kramar från Madde

Psst...glöm inte att kolla in min blogg, maadeleiiness! :D

Kommentarer
Postat av: ers majestét

haha, vet hon om att du skriver? xD

2009-05-02 @ 11:01:20
Postat av: Madde

Haha nej verkligen inte :O

Om hon inte är synsk, men det är hon jue inte ;)

Hon får skylla sig själv som har så konstigt lösenord ;D

2009-05-02 @ 15:46:39
URL: http://maadeleiiness.blogg.se/
Postat av: ers majestét

haha tycker det xD

2009-05-02 @ 17:37:02
Postat av: Camilla

nehe ni gummor... detta visste man ju inte om! haha... men man tackar så mycket <3 mycket fint, saknar era sötnosar! <333

2009-05-08 @ 19:38:22
URL: http://gustafssonblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0