Foton!

Hej igen!

Jag har kommit lite efter med skrivandet på senaste tiden p.g.a av alla semestrar, min rutin har rubbats. Men jag är snart tillbaka på banan! ;) Lovar att förbättra mig igen, och det jag lovar, det håller jag :). Jag tänkte visa lite bilder från Indien och fina blommor därifrån. Vad tycker ni? ;)

 
Fint träd i Indien! :)


Jag och johan vid Taj Mahal! :)

 
Fin blomma som jag kände mig tvungen att fota (A)


Underbara Taj Mahal! :)

Men nu fick ni lite bilder och bara så ni vet så var Indien fullkomligt underbart och gripande. Fattigdomen är värre än vad man tror. Jag blev så häpen över den. Folk sov på gatan, nej inte ens det, de sov på sand eftersom landets ekonomi inte räcker till för att asfaltera överallt. De sov endast med en sarong över sig. Fullkomligt ofattbart. Aja, om ni träffar mig får ni veta mer eftersom det tar för lång tid att skriva allting. Vi hörs imorrn!

Puss och Kram
Milla


Kommentarer
Postat av: William

Taj Mahal ser så mäktigt ut!

2009-05-13 @ 20:36:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0