Ambitioner

Många anser att jag har för höga ambitioner på mig själv. Men utan ambitioner så vore väl livet inte värt att leva? Då har man inget mål, inget man vill uppnå. Visst kan jag delvis hålla med om att jag har höga ambitioner men inte för höga. Jag behöver det, jag lever för det. Utan det vore jag inte fullständig. Och med de förväntningarna jag har på mig själv har jag kommit långt. Inte bara med skolan utan med kompisar och idrottsevangemang. Vissa klarar inte av att vara med mig för att jag har så höga krav på mig själv och det kan jag förstå. Alla passar inte med alla, så är det bara. Och jag bryr mig faktiskt inte vad folk tycker om mig eller om mina mål, för de är mina mål och ingen annans. Det är det jag vill uppnå och ingen kommer hindra mig. Om jag ska tala helt ur hjärtat blir det såhär:

This is me, take me for who I am, because I will never change.

Kommentarer
Postat av: S

Klockrent, fortsätt att va den du är så kom mer du att gå långt.

2009-05-25 @ 19:51:00
URL: http://yesweecan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0