Yes!

Hallå alla söta och glada!!

Madde var äntligen tillbaka i skolan idag! Yay! Har saknat henne så otroligt mycket, känns som det var en evighet sedan vi träffades fast det bara var 3 dagar. Dagen blev därför mycket roligare och vi pratade otroligt mycket, vi var ju tvungna att uppdatera varandra om de senaste händelserna, lite wannabe Gossip Girl (A).

När jag kom hem städade jag, tror det eller ej! Mycket stolt över mig själv! :) Ska alldeles strax göra matteläxan så att jag slipper få bråttom med den, har alltid varit ute i sista minuten med matteläxorna på senaste tiden. Inte bra, nu är det skärpning som gäller för mig! ;P Jag måste återigen klaga på vädret. Vad är detta nu då? Kommer det snö igen? :O Våren borde vara här nu! Jag vill se blommor i trädgården och sol! Man kan ju tycka att växhuseffekten borde hjälpa till på traven men nej nej! Aja, det kommer väl när det kommer :/ Finns ju inget jag kan göra xD Därför ska jag försöka njuta av den snö som finns nu istället, förhoppningsvis blir det den sista snön vi får i Sverige i år! :)

 
Kommer snön någonsin försvinna?   

 
Detta är vad jag vill se!

Aja... Nu måste jag verkligen göra matteläxan, see ya! <33

Puss och Kram
Milla


Kommentarer
Postat av: mickaela

Förhoppningsvis?

Typ som att det är bra med växthuseffekten bara för att få slippa lite snö?

2009-03-23 @ 19:48:20
URL: http://mickaany.blogg.se/
Postat av: mickaela

Förresten, det blir mer snö i år, tänk på att snön kommer vid november-december.

2009-03-23 @ 20:00:51
URL: http://mickaany.blogg.se/
Postat av: Madde

Har saknat dig också sötnos! <333

2009-03-23 @ 21:13:53
URL: http://maadeleiiness.blogg.se/
Postat av: Camilla

Haha jo... inge bra med växthuseffekten men vill verkligen inte ha snö längre! :O åhhh... det där var ju inga bra nyheter xD Hihi söt du är madde <33

2009-03-23 @ 21:19:27
URL: http://gustafssonblogg.blogg.se/
Postat av: Anonym

här hände det mycket. :P

2009-03-24 @ 17:11:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0