YAY!!!

Hej hopp!

Ännu en dag... Det blev lite stressigt som vanligt på morgonen eftersom jag är såååå otroligt seg på att göra mig i ordning, men madde väntade iallafall på mig (AA) <33 Ja, sedan var det en jobbig skoldag men efter skolan blev det skoj! Madde följde med hem och så flummade vi som jag vet inte vad... xD Men skoj var det iallafall!! :D <3


 Jag och madde <33

Ja... sedan hade jag ju utvecklingssamtal också xD Men det gick toppen, det var i stortsett allt hon hade att säga!! :D Allt gick otroligt bra och att jag skulle fortsätta på samma sätt! Mycket trevlig kritik och jag tog åt mig av de fina komplimangerna jag fick (A) Hon sa att jag var en mycket mogen och duktig elev! Var bara tvungen att skryta lite...  Så lite senare ikväll blir det lite tv och bara ta det lugnt! :) Men nu ska jag göra matteläxan så jag kan uppfylla mina krav för kvällen ;P

Puss och kram
Milla 
      
                

Kommentarer
Postat av: William

Haha, Jag känner igen Mig i ditt scenario att vara seg på morgononen, fast stress leder ingenstans :D

Det ska du ha klart för dig :P



Och fortsätt att regera i skolan ;)

2009-03-17 @ 22:28:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0