Våffeldagen! :D

Hejsan gullungar!! :D

Idag är det ju våffeldagen! :D Hoppas ni har ätit massa goda våfflor. :) Dessvärre har jag inte gjort det, men jag får ju en fin vältränad mage istället! ;P Dagen var som vanligt, skola sedan piano direkt efter skolan! På kvällen blev det lite annorlunda, gick hem till Jocke! <33 Yay, det var tok roligt även fast jag inte kunde stanna så länge, men den lilla stund vi var tillsammans var underbar! (A) <33

Sitter nu och kollar på Greys, mycket bra program! Rekommenderas starkt! Efter Greys blir det bums i säng och läsa min bok, det är faktiskt en mysig nervarvning för dagen! Mer inlägg imorrn! Sov gott sötisar! 




Puss och Kram
Milla

Kommentarer
Postat av: Madde

JAG ÄGER!! Det är drf jag inte står med i detta inlägg... ahahaha x)

Våfflor är gott, nya skor har jag fått, NOT!

Pussokramvisynspåstan! <333

2009-03-25 @ 22:20:52
URL: http://maadeleiiness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0