Trött!!

Hejsan hoppsan!

Förkylningen börjar bli lite jobbig nu, jag försöker ignorera den eftersom jag har inbillat mig att sjukdomar bara sitter psykiskt och inte fysiskt men nu går det inte att ignorera mer. Jag är täppt i näsan, ont i huvudet och ont i magen osv. Jag skulle kunna hålla på i evigheter. XD Jag var också tvungen att missa träningen på grund av förkylningen! :O Tok dåligt, men det är väl inte mycket man kan göra, det är som det är. Det är ju bättre att jag tar det lugnt och låter det gå över. :) Det känns faktiskt lite bättre nu mot kvällen om jag ska vara helt ärligt! :) Hoppas det fortsätter på samma sät! :D

Tittar just nu på Criminal Minds som är fullkomligt genialiskt! Älskar det programmet! Orkar faktiskt inte skriva mer idag, hörs imorrn sötisar! Sov gott!

Puss och Kram
Milla
         


Kommentarer
Postat av: Anonym

Krya På Dig Camilla. Fortsätt ignorera Det

2009-03-26 @ 21:31:15
Postat av: Madde

Så nu har jag kommenterat, din jobbiga jävel!

Men älskar dig ändå :) <33333

2009-03-26 @ 21:50:43
URL: http://maadeleiiness.blogg.se/
Postat av: Alexcine

täppt i näsan, ont i huvudet och ont i magen...de är ju bara psykiskt ;P fortsätt så :P

2009-03-27 @ 15:25:23
URL: http://alexcine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0