Träning

Hej allesammans!

Nu har jag nyligen satt på mig mina idrottkläder och känner mig fullt redo för att åka till  Friskis och Svettis och träna :) Idag blir det nämligen spinning vilket jag känner mig super taggad för. Bränna kalorier är underbart och så mår man så bra efterråt :) Vad sägs om min tränings outfit? ;)







Iallafall... idag har det väl inte hänt något speciellt, vi hade engelska glosor till idag, kunde alla, de var ju dock inte så svåra men iallafall (A) ;) På svenskan började vi med argumentation vilket var otroligt roligt! :O Jag älskar verkligen att argumentera med folk och har för det mesta bra argument, jag längtar tills nästa lektion!!! :D Fast Madde var inte i skolan idag :( Hon mådde tydligen illa, men jag tror  bara det var en ursäkt för att hon inte ville träffa mig ;P

Nämen nu drar tiden verkligen iväg! Måste åka och spinna nu, eller som vi i våran familj säger: Hamstertrampa ;P See ya ;)

Puss och kram
Milla








Kommentarer
Postat av: Joakims

Hamstertrampa, gulligt ;D(L)

2009-03-10 @ 21:03:24
URL: http://wannabemouli.blogg.se/
Postat av: Anonym

Aaa asså, nu ser du verkligen ut att vara redo för ett hårt träningspass.

Men ta det lungt så du inte sträcker dig.

Är ju risk för det när man är så hyper taggad som du ser ut:O

2009-03-10 @ 21:56:18
Postat av: Conny

haha mycket kul :P

2009-03-10 @ 22:19:38
Postat av: S

så tråkigty med spinning jueee, :P

2009-03-11 @ 16:02:22
Postat av: Vendela

Jag tränar också friskis nu för tiden :) sjukt intressant va? ;) men det är bra camilla, träna på!

2009-03-11 @ 20:23:58
Postat av: ulla

för de första behöver du inte träna för att alla ska tycka du e cool o duktig o blablabla, sen din tränings dräkt va verkligen ful lilla gumman, väx upp och sluta fjanta dig med att ha en tråkig blogg me massor av konstiga ord i , som att du tror du e vuxen o bättre än alla andra eller herregud..

2009-05-24 @ 19:14:53
Postat av: SHEERBLONDES

Hej :)

vi har startat en hemsida där vi testar produkter, ger tips och betygsätter. Du får gättegärna ta en titt om du har lust!



Ha en superfin dag & hoppas det är OK att vi lämnar en kommentar.



/Alicia Eriksson

Tessie Hagström

(Viktor Piepenburg

Andreas Käll

André Persson)

2009-05-24 @ 19:29:23
URL: http://www.sheerblondes.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0