Tisdag!!! :D

Hej hopp!

Ytterligare en dag som gick fort... Känns som tiden bara rinner iväg, jag hänger nästan inte riktigt med! :O Idag var det ju skola, vi hade dock en lång sovmorgon, till hela 10:35!! Jippi!! :D När skoldagen var slut gick Madde och jag hem en annorlunda väg och fotade lite :) Det var jätte fint väder, solsken och så var ju sällskapet tok trevligt! <33

 söta madde och jag! <33



 är vi inte snygga? ;)

Efter att ha varit hemma en timma åkte jag och familjen och hamstertrampade! ;P Det var jättejobbigt, men det kändes så härligt efterråt! Efter träningen fastnade jag vid tv:n. Först kollade jag på det patetiska programmet "Den rätte för Rosing", helt meningslöst program. Ingen av killarna vill ha henne! xD Men men... "Den rätte för Rosing" följdes av DH och just nu kollar jag på  Cristine! Älskar det programmet, det är sååå kul! Igår såg jag också "Ballar av stål"!! Det bästa programmet jag någonsin har sett, hel galet, älskar det verkligen! Aja... nu ska jag snart gå och lägga mig, vi hörs imorgon ;)

Puss och Kram
Milla                   


Kommentarer
Postat av: Anonym

uhhh, hata Linda Rosing ;O (A) ps. jätte coola bilder ;)

2009-03-17 @ 22:33:08
Postat av: Madde

Haha Den rätte för Rosing äger jue ;O Noot :)

Fett fula dom två första bilderna är, fast Milla är söt som vanligt :) <33

2009-03-17 @ 22:39:29
URL: http://maadeleiiness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0