Söndag!!!

Hej hopp!!! :D

Jag hade inte tid att skriva igår så jag sammanfattar gårdagen idag istället. Igår åkte jag och familjen återigen och shoppade men denna gång i Farsta och  tog sedan en tur på Coop Forum. På kvällen blev det filmkväll med Jockos, Alex och Jocke! (A) Fast... vi kollade inte så mycket på film men vi hade jättekul iallafall! :D Jockos gick hem runt ett och Alex och Jocke stannade till halv fyra!! :O Ingen av oss visste att klockan var så mycket, som sagt: Tiden går fort när man har roligt! :D Det var verkligen tok roligt!

                  
Vid Farsta och Coop Forum! En snygg pappa vid kundvagnen! ;P

  
Jag i mina nya skor, tröja och jeans! :)

Idag var jag också med Alex och Jocke! Tok roligt igen! :D Fast vi var bara en timme för sedan var killarna tvugna att gå hem och äta.

 
The Boys på besök! :)

 
Lilla jag, jag tog lite egobilder idag (A)

  

 
Jag och Jocke <3333 Love you! <33

Men nu ska jag kolla klart på Gossip Girl! Sedan blir det Wipeout vilket jag har längtat väldigt mycket efter! :D Hej då gullungar!

Puss och Kram
Milla

Kommentarer
Postat av: Joakims

Men precis, bara lite egobilder. ;P Alex var ju coolast på våran bild. :)

2009-03-22 @ 20:03:53
URL: http://wannabemouli.blogg.se/
Postat av: Madde

Haha aww vad gulliga ni är tsm! :)

Förlåt för att jag inte kom, snälla hata mig inte (A) <3333

2009-03-22 @ 21:21:46
URL: http://maadeleiiness.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kan aldrig hata dig! Älskar dig <3333

2009-03-22 @ 21:57:22
Postat av: Emilia

awww söta ni e :D <3

2009-03-24 @ 21:50:46
Postat av: Anonym

så söta :D

2009-03-28 @ 10:26:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0