Sällskap!

Hejsan tjofsan! :D

Mycket rolig dag! Suprise suprise! Det är det ju varje dag men idag var extra rolig eftersom Madde, Eve och jag var tok flummiga! xD Vi gick den så kallade Mysvägen hem, mysvägen är egentligen en omväg för Madde och mig men den är mycket mysig och så finns det många fina motiv på vägen som jag alltid måste stanna vid och fota. Idag var det dock inget foto väder, men Söta Madde och urgulliga Eve lyckades hamna med på bild! <333

 
Det var ganska blåsigt idag (A)

   
Pratkvarnen Madde och den bra lyssnaren Eve! <3

 
Söta Eve och jag... Vet inte riktigt vad jag gör för min men det får duga xD

Det var ganska lerigt också! Eller det där var en underdrivt! Hela vägen var full med lera så skorna blev ganska skitiga! :O
   

Pojkvännen lyckades komma ikapp också! Blev en mysig men dessvärre en kort pratstund eftersom jag upptäckte att jag hade råkat glömma Kemiboken som jag verkligen behövde eftersom vi har provet på torsdag! Jag vill ha MVG! hihi, men vad vill jag inte ha MVG i? 

 
Jocke <33

Puss och Kram
Milla


Kommentarer
Postat av: Anonym

Måste bara skriva att det var söta Madde som tog den underbara bilden på mig och jocke! <33 Riktig bra bild sötis! <33

2009-03-30 @ 20:32:25
Postat av: Joakims

Verkligen bra ..xO Jag ser ganska lång ut bredvid dig ;P

2009-03-30 @ 20:52:17
URL: http://wannabemouli.blogg.se/
Postat av: Madde

Jag tkr iaf att bilden blev fin...

2009-03-30 @ 21:34:10
URL: http://maadeleiiness.blogg.se/
Postat av: ers majestét

jag var ju klart snyggast på alla bilder XDXD fyfan säger jag bara...

2009-03-31 @ 19:11:18
Postat av: Camilla

haha, du var jättesöt eve!!! :) <33

2009-04-02 @ 22:17:16
URL: http://gustafssonblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0