Plugg dag!

Hejsan hoppsan! :)

Skolan var som vanlig tråkig, men det är tur att man har sådana underbara kompisar som gör dagen rolig! :) Gick med Emil, Eve och Madde hem, det blev återigen Mysvägen! :) Eller som Madde kallar den Millas apväg! Jättetaskigt, den är faktiskt tok mysig, så det så! Hm! Men iallafall... Ni får lite bilder från Mysvägen idag igen! Det är eran lyckodag. ;P

  

  

  

  

  
Solen gjorde ett desperat försök att komma fram och lyckades vid få tillfällen

När jag väl hade kommit hem började jag plugga som en idiot! Måste fortfarande plugga på Kemin, So:n och även läsa i min svenska bok! Mycket att göra så har inte tid att sitta vid datorn längre. Om jag har tur får jag sitta en liten stund ikväll! Vi får väl se hur mycket jag har att göra. Aja, vi hörs imorrn sötnosar!

Puss och Kram
Milla

Kommentarer
Postat av: ers majestét

den här tidsperioden är verkligen jobbig, längtar till i maj/juni. haha jättefina foton föresten

2009-03-31 @ 20:08:47
Postat av: Madde

Jag ser ut som en apa på varje bild! :O Fast det gör jag alltid.. ;)

2009-03-31 @ 21:05:15
URL: http://maadeleiiness.blogg.se/
Postat av: Madde

Jag ser ut som en apa på varje bild! :O Fast det gör jag alltid.. ;)

2009-03-31 @ 21:05:54
URL: http://maadeleiiness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0