Massa roligt

Hejsan gulltoppar! <3

Kändes som att helgen aldrig skulle komma men äntligen gjorde den det! Igår var jag med Madde och The boys! :) Vi hade filmkväll hos jocke, det var tok roligt! Jag och Madde var dessvärre tvungen att gå hem vid 11. Madde följde med hem till mig eftersom hon skulle sova över. Trots vår tidiga avfärd från Jocke, så hade vi det jättemysigt när vi kom in till mig! :) Vi satt uppe och pratade en stund men vi var väldigt trötta så somnade nästan på en gång! xD

 
Killarna följde med oss hem, så jag passade på att fota den vackra natten

Vi vaknade runt 9 tiden, jag vet, det är tidigt, men vi hade faktiskt planer för dagen! Vi skulle in och kolla på bio! Vi såg En shopaholics bekännelser, mycket bra film! Haha, chickflick skulle man kunna säga att den var, men den passade oss! Efter bion åkte Madde till Tyresö och jag hem. Måste bara påpeka det dåliga vädret idag! Riktigt deprimerande, men men... Always look on the bright side of life! Inte sant?

  

   


                                                             

Nu är jag faktiskt riktigt trött, plus att det snart blir sommartid, faktiskt om 30 min. Detta innebär att man får sova en timme mindre! *Panik* Därför ska jag nu gå och lägga mig nu så att jag iallafall får lite sömn! Sov gott!

Puss och Kram
Milla     


Kommentarer
Postat av: Emiliano

Söt ;]<3

2009-04-01 @ 22:13:03
Postat av: Emiliano

Söt ;]<3

2009-04-01 @ 22:13:22
Postat av: Han på din MSN kontaktlista

Nööööööööh.... Regnigt/Blött väder pwnar jue! O_o

2009-04-23 @ 11:38:25
URL: http://woozie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0