Måndag

Hej alla söta och glada! ;)

Nu sitter jag i soffan och kollar på Vänner. Jag har också bestämt mig för att ta riktiga tag i min blogg och uppdatera den oftare :D Jag ska inte bara skriva oftare utan även äta nyttigare :) Jag har bestämt mig för att försöka börja ett nytt liv, jag tänker nämligen försöka dra ner på godiset på helgerna. Godiset ska därför bli ersatt av nyttiga goda smoothisar och kanske lite mörkchoklad åt sidan om  som också i sig är nyttigt. Smoothisarna blir också en kompensation för Colan.

Så nu ska vi se... vad har hänt på senaste tiden?
Ja... Idag fick vi tillbaka Historia och Spanska provet vilket jag fick MVG på, på båda! :D Jag är sjukt stolt över mig själv. Allt hårt slit börjar verkligen löna sig.  Vi har en lång sovmorgon imorgon, ända till 10:35! :O Underbart med sömn, som sagt, man behöver sin skönhetssömn ;) Ja juste! :O Jag höll nästan på att glömma att berätta! :O Jag har nyligen blivit mycket intresserad av att fota (även om jag inte är så bra på det). Men jag lägger upp lite bilder så får ni kommentera ;P



                       
                                                                                                                                                     

Ha det så bra!       
Puss och kram
Milla


Kommentarer
Postat av: Joakims

Grattis till dina två MVG, pluggis(L)(L);)

2009-03-09 @ 20:34:54
URL: http://wannabemouli.blogg.se/
Postat av: Camilla

Tack så mycket :D Meh vadå pluggis? Okej... kanske lite (A) Jag erkänner (AA)(L)

2009-03-09 @ 20:37:15
URL: http://gustafssonblogg.blogg.se/
Postat av: Madde

tss

2009-03-09 @ 20:57:31
URL: http://maadeleiiness.blogg.se/
Postat av: William

Jag sa ju att du skulle få MVG på historian! ;)

Bra jobbat, hörru! Fortsätt så här! =)



P.S



En bit mörk choklad (70%+ kakao) per dag minskar risken för hjärtinfarkt ;)

2009-03-09 @ 21:59:51
Postat av: Anonym

Tack så mycket Wille! Åhh... bra information ;P Man tackar :)

2009-03-09 @ 22:05:10
URL: http://gustafssonblogg.blogg.se/
Postat av: ers majestét (eve)

yaay, uppdatering btw jävlar vad du hoppar högt

2009-03-11 @ 14:02:43
Postat av: S

jätte duktigt gjort :)

fina foton

2009-03-11 @ 16:00:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0