Lång dag!

Hej hopp!

Nu sitter jag helt slut i soffan. Dagen har varit lång och jag är helt uttmattad. Vi slutade vid 4 idag och när jag kom hem hade jag ungefär 1 timma på mig att göra mig i ordning innan jag skulle åka iväg till min pianolektion.

    

När jag kom hem åt jag middag och hjälpte även till med tvätten och diskade (A) *stolt*. Jag spelade även på pianot när jag kom hem :) Spelade en låt som var tok svårt men jag lyckades sätta den efter ett tag! Yes! :)




Ikväll blir det lite tv tittande och eventuellt lite läsning. Men nu ska jag kolla på Arga Snickaren, haha, men det är bara för att det inte finns något bättre att kolla på! Vi hörs imorrn gullungar! ;P

Puss och Kram
Milla

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sen när tog du pianolektioner?^^

2009-03-18 @ 20:31:33
Postat av: Anonym

/Jocke s

2009-03-18 @ 20:31:59
Postat av: Joakims

Hon har gjort det ett tag nu Jocke xD

Piano är ju coolt (H)xD

2009-03-18 @ 22:16:57
URL: http://wannabemouli.blogg.se/
Postat av: Vendela

Hej gumman :) Nu har jag också skaffat blogg! Ha det bra <3

2009-03-19 @ 21:35:06
URL: http://aristocats.blogg.se/
Postat av: S

Duktig flicka! :)

2009-03-22 @ 20:17:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0