Kort onsdag!! :D

Hej hopp!

Idag slutade vi 11:30 vilket var sjukt mycket tidigare än vanligt! :O Vi skulle i vanliga fall sluta vid 16:00. Direkt efter skolan gick Madde och jag hem till mig och planerade en idrottslektion som vi ska hålla nästa vecka. Det gick jättebra och Madde stannade även en liten längre stund för att bland annat hjälpa mig med min bloggdesign. Tack så mycket igen älskling! <3 Det var super gulligt!! Jag blev dock inte helt klar innan Madde gick så jag gjorde det sista själv vilket jag var tok stolt över (AA). Sätter in en bild på Madde för att visa hur mycket jag uppskattar hennes hjälp, åter igen... tack <3. Hade ingen annan bild på henne, så den här får helt enkelt duga... men hon ser så söt ut ändå!





Vad ska jag göra mer idag då? Ja juste!!! :D Jag ska spela piano lite senare under dagen! Superkul! :) Jag älskar verkligen att spela piano, framför allt nu när det går så fort frammåt. Har endast spelat i ett halvår men jag tycker jag har lärt mig otroligt mycket på en sådan kort tid! Mitt mål är att spela River Flows In You- Yiruma. Det målet kommer bli uppnått innan nästa år iallfall, det kan ni skriva upp ;) Men nu är det snart dags att åka iväg till pianot, vi hörs imorrn! See ya!

Puss och kram
Milla  
                                     
                          
                              Ps: Kommentera bloggens design ;P

Kommentarer
Postat av: S

Madde: jag är fri som en fågel, fri som en fågel, haha, gullig bild

2009-03-11 @ 16:05:02
Postat av: Joakims

Tok fin design ;D

Alltså vad orättvist, jag vill också kunna spela piano ;)

2009-03-11 @ 16:13:40
URL: http://wannabemouli.blogg.se/
Postat av: Madde

Ahh jag ser fan ut som en fågel x)Typ...en liten blåmes kanske? ;)

Fin bloggen blev, ibland är det allt bra att ha mig ;D

2009-03-11 @ 18:03:02
URL: http://maadeleiiness.blogg.se/
Postat av: Camilla

Haha, jo det var det verkligen ;P Man tackar för kommentaren madde :)<33

2009-03-11 @ 19:29:07
URL: http://gustafssonblogg.blogg.se/
Postat av: Vendela

Juste, hur har det gått med den? River flows in you asså :) Du var ju riktigt vass på den sist vi sågs. ;D <3

2009-03-11 @ 20:18:35
Postat av: Camilla

Det går frammåt, jag har dock inte orkat lära mig ännu mer ;P Men jag ska jobba på det :)

2009-03-11 @ 20:26:40
URL: http://gustafssonblogg.blogg.se/
Postat av: Ella

Jag antar att jag är din personliga coach när det kommer till pianot, right ;)Pusspårej sweetie <3

2009-03-22 @ 21:45:48
URL: http://elladavidsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag antar att jag är din personliga coach när det kommer till pianot, right ;)Pusspårej sweetie <3

2009-03-22 @ 21:47:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0