Klar!

Hej igen!! :D

Nu är jag hemma igen! Träningen var tok jobbig! Jag är förvånad att jag orkade överhuvudtaget med tanke på att jag är lite förkyld! Jag vill verkligen inte bli sjuk nu! Snart är det ju lov och då ska jag åka upp till fjällen med familjen! Man vill ju inte vara sjuk i fjällen, sedan vill jag vara frisk på fredag också! Hoppas alla kan då! :)


                               

Ser framemot lite tv tittande ikväll! DH och sedan Cristine! Tok roligt, jag tycker jag förtjänar att få sitta vid tv:n en stund (A) Rekommenderar verkligen programmen, så sätt er nu vid tv och kolla på dem! Ni kommer älska dem! Aja hörs imorrn! 



Puss och Kram
Milla

Kommentarer
Postat av: Emilia

aww fin du e :D

2009-03-24 @ 21:47:16
Postat av: Joakims

åhh hata Cristine (A) Alltid lika söt Milla <3 ;D

2009-03-24 @ 21:56:27
URL: http://wannabemouli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0