Glad som en solstråle!

Hej hopp alla glada och söta! <3

Idag var det åter igen skola. Dessvärre ingen sovmorgon och även en dag utan Madde eftersom hon var tvungen att göra ett PISA test som endast vissa utvalda elever från varje klass fick göra. Första lektionen var syslöjd vilket jag hatar! Jag kan verkligen inte sy och kommer antagligen aldrig lära mig... Till och med när jag ska nåla sticker jag mig själv i fingret, nästan imponerande hur dålig man kan vara i ämnet. Jag älskar däremot att sticka, det är jag duktig på, plus att det är kul! :) Den enda roliga lektionen vi hade idag var idrott, vi spelade spökboll! :) Tok roligt... jag var helt klart bäst!! :) Alla pepprade på med bollar på mig men lyckades missa hela tiden, hihi (A) Ja... sedan på kvällen blev det ju träning på Friskis och Svettis. Ett Step Up pass fick de bli denna gång ;P

  

När jag kom hem från träningen blev det ett kvällsmål! Yogurt med russin, supergott! :) 

                                                                   


Jag måste säga att vädret idag var fuktansvärt konstigt. Först var det solsken, sedan mulet och sedan solsken igen... Aja... jag passade iallafall på att fota denna underliga dag! :) Här får ni ett litet smakprov, har tagit minst 1000 men ni får endast se 2 st ;) <3

 
Här ser ni då en liten gnutta ljus mellan de tunga mörka molnen


 
Och såhär ljust blev det bara efter ett par timmar! Märkligt!

Men nu är det hög tid för att sova, jag är dessutom supertrött! Sov endast 5 timmar inatt! Aja sov gott raringar!

Puss och Kram
Milla



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0