Fredag!! :D :D

Hej hopp!

Jag vet att jag inte skrev igår men det var för att internet inte funkade, så hittills håller jag mitt löfte! :) Men igår hände inte så mycket, förberedde mig mentala inför nationella provet, som vi hade idag. Det kändes bra men man vet ju aldrig, man kan ju ha gjort något slarvfel ;P Men vad hände mer idag? Ja, jag kunde knappt gå på grund av min sträckning i ryggen så jag har inte varit speciellt aktiv idag. men iallafall... Nu tänker jag klaga lite på snön, är sååå trött på den nu, det ska vara VÅR! Jag vill se blommor och slippa vinterjackan! Men idag töade det ganska mycket, har en bild från igår och idag, ni får se hur mycket snö som har försvunnit ;) Det är ju dock inte fotat från samma ställa men det bevisar ändå min poäng :)


              

             


Så vad tycks? Tror ni äntligen att våren är på väg, eller är det vädret som spelar oss ett spratt igen? ;) Till och med solen verkar tycka att det är dags att krypa fram.


   

Det var allt för idag, men vi hörs imorrn!

Puss och Kram
Milla

Kommentarer
Postat av: Joakims

ojra, jobbigt med ryggen..... men fina bilder iaf <3 ;)

2009-03-13 @ 18:55:50
URL: http://wannabemouli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0