Fika!

Hej hopp!

Tog för en gång skull en lugn dag. Gick dock upp ganska tidigt för att inte vända på dygnet, klockan 9! Japp, tro det eller ej men jag gick faktiskt upp klockan 9! ;P Ni borde bli imponerade! Men som sagt, jag har ju börjat ett nytt liv nu, ny dygnsrytm och nyttigare mat, inget godis längre. Fast farmor och farfar kom hit idag och fikade, så lite onyttigt blev det. Men det är ju helg, så det är okej (A) De hade köpt jättegoda bullar med chokladfyllning och även en annan god kaka!! Smakade helt otroligt gott!!!!

     Här är då de goda bullarna!! <33 



 Det tycks vara ett seriöst samtal vid fikabordet.


Ja, sedan blev det lite pluggande, Matte och Fysik om vi ska vara helt exakta. Jag satt även och pluggade innan farmor och farfar kom... tok tråkigt!!! :O Ytterligare en sak ni borde bli imponerade av! Men men, nu är det ju gjort iallafall! :D 


          

Sedan ikväll blir det Gossip Girl vilket jag längtar till!!! Jag älskar faktiskt det programmet oavsett vad ni säger. Ni må kalla mig tönt men det har faktiskt bra! så det så! (A) Vi hörs imorrn, då jag förhoppningsvis har gjort något roligare än att bara plugga! xD

XOXO Gossip girl
Jag var bara tvungen! (A)
Puss och kram
Milla

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad imponerad jag belv av att du gick upp vid 9^^.

P.S Palla gå upp vid 9 ;P

2009-03-15 @ 19:02:56
Postat av: Joakim s

Vad imponerad jag belv av att du gick upp vid 9^^.

P.S Palla gå upp vid 9 ;P



2009-03-15 @ 19:03:42
URL: http://henkelarssongoeslegend.´blogg.se
Postat av: joakim s

Vad imponerad jag blev av att du gick vid 9^^

P.S Palla gå upp vid 9 :P

2009-03-15 @ 19:07:10
URL: http://henkelarssongoeslegend.blogg.se/
Postat av: Camilla

haha, du borde ha blivit imponerad ;P Men det är ju mitt nya liv nu!! :D hahaha xD du skickade samma kommentar 3 ggr xD klantarsel xD

2009-03-15 @ 20:57:29
URL: http://gustafssonblogg.blogg.se/
Postat av: Joakim s

Oj, det råkade bli några stycken xD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0