Besök och träning!

Hejsan gummor och gubbar! :)

Skola som vanligt på dagen men när jag kom hem fick jag ett oväntat besök av farmor och farfar. De var tydligen lite nyfikna på att se vad vi hade fixat för kläder till Indien. Det var mycket trevligt! Ikväll blir det hamstertrampning och även lite pluggande. Tänkte börja lite på vårt stora SO arbete. Man ska göra en inlämningsuppgift som antingen ska handla om en person eller ett slag i Andra Världskriget

Jag börjar känna en viss nervositet inför morgondagen. Det är ju Engelska nationella. Man ska skriva en uppsatts på Engelska. Men jag borde egentligen inte vara nervös, skriva är min grej, det är jag mycket bra på! Äh... det här är peace of cake ;P haha kanske inte, men det kommer nog gå bra :) Håll tummarna för mig! :)


Annorlunda frisyr ;P

Ja... det var väl inte världens roligaste dag eller kommer bli, den var en i mängden. Men i helgen kommer det bli kul! Min helg kommer bli ockuperad av Madde! <3 Vi hade tänkt att kolla med The Boys om de vill ha filmkväll med oss, det skulle vara superkul!!! :)  Men måste åka iväg och träna nu, hörs imorrn!

Puss och Kram
Milla

Kommentarer
Postat av: Anonym

seriöst mycket bra bloggar :O XD

2009-03-24 @ 18:45:29
Postat av: S

träningsnarkoman! =)

2009-03-25 @ 18:48:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0