Äntligen ledig!

Hej hopp gullig knopp!

Madde var återigen borta idag men denna gång sjuk, så skoldagen var betydligt tråkigare än vad den brukar vara! Men det var jättekul att vara med Eve och Emil också! :) Efter skolan åkte jag och mamma iväg till Haninge Centrum. Vi var tvungna att leta efter en lång, icke u-ringad klänning till Indien. Om jag inte har nämnt det tidigare så ska jag på ett bröllop i Indien och behöver då passande kläder för att inte verkar (enligt dem) slampig. Detta innebär att jag måste hitta en klänning som går under knäna och inte har en låg u-ringning. Tok svårt att hitta och jag kom inte hem med någon klänning heller! Jag kom däremot hem med en svart, skön tröja samt ett par örhängen.Ï den sista affären vi var inne i hittade jag också ett par jeans, tok snygga! Men de får jag hämta imorgon eftersom de var tvungna att lägga upp dem bara för att jag är så kort! Ni får se en bild på mig i min outfit imorrn, orkade inte fixa det till idag, så ni får vänta tills imorrn ;P

 
Mamma som springer runt på apoteket ;P

 
Inne på HM! Gick ju tyvärr ut tomhänt :(

När jag kom hem var jag helt slut att jag degade ihop framför tv:n och bara tog det lugnt! :) Imorgon blir det förhoppningsvis filmkväll, om alla är friska... Syftar då på Jocke och Madde! Om ni inte blir friska kommer jag spöa upp er, ja kanske inte, men... det vore trevligt om ni kunde försöka bli det iallafall. (A) Men nu känner jag hur sängen lockar  så det är dags att sova. Sov gott alla söta och glada! <3

Puss och kram
Milla

Kommentarer
Postat av: S.S

Kul att du ska till indien

2009-03-22 @ 20:21:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0