Underbart

Hejsan gummor och gubbar! :)

Idag har jag inte gjort något speciellt roligt. Jag har rensat hela garderoben! Det var inte ett litet jobb kan jag säga. Jag började med att ta ut alla kläder och tvättade sedan hela garderoben och sortera därefter kläderna, valde vad jag skulle behålla och kasta. Men nu i efterhand känns det mycket skönt! Jag hittade faktiskt min tröja som jag har letat efter i ett halvår! Jag blev jätteglad eftersom det är min favorit tröja! Jag började hoppa upp och ner av lycka. Så att rensa garderoben var inte helt fel. ;) 

Vår familj fortsätter med midsommar myset och det blir därför film ikväll. Till middag blir det grillat, mums, och jag tror även att det blir något gott till efterrätt.

Vädret idag är fullkomligt underbart! Synd att det inte var sådant här väder igår, men men, man kan inte få allt. Hoppas det håller i sig länge! Inget mer regn nu, är så trött på det. Aja, nu är det tydligen dags för middag. Vi hörs ikväll!

Puss och Kram
Milla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0