Taken

Hejsan hoppsan!

Har precis kollat klart på filmen. Vi kollade på filmen Taken, vilket var en helt okej film. Det var lite för mycket slagsmål för min smak, men jag fick härda ut eftersom killarna tittade på Twilight igår mot sin vilja. Sitter just nu och smuttar på ett glas cola och kollar på The City. Mycket drama, men ganska intressant. Jag funderar på att gå och lägga mig snart, klockan är visserligen bara 11 men jag ska upp tidigt imorgon. Ska nämligen jogga på morgonen och efter lunchen ska jag och familjen ut till mormor. Om planerna går som planerat blir det eventuellt en filmkväll på kvällen med the boys och Eve. Men vi får väl se hur det blir med den saken. Fast jag sitter nog uppe en liten stund till, man kan inte lämna programet när det är som mest dramatiskt! ;)

Puss och Kram
Milla



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0