Ingen paus

Hej hopp!

Idag har jag inte gjort så mycket egentligen. Vaknade av ett samtal från mina kära farföräldrar vilket var trevligt, men var ju lite små trött, så var inte på mitt mest pratglada humör. Direkt efter samtalet gick jag ut och joggade, hela 4 km! :) Haha, jag vet, inte så jättelångt, men jag kom ut iallafall! Det var ju superdåligt väder! Som tur var lyckades jag pricka in den timmen då det inte regnade, fast det var ändå väldigt blåsigt och ganska kallt.

Senare under dagen kom Alex på besök och hjälpte mig att sortera papper. Mer än hälften av alla papper slängdes! Man tackar så mycket för hjälpen Alex! Det är verkligen skönt med sommarlov, man hinner äntligen ta itu med allting man inte hunnit med tidigare. Plus att man får sova länge (A) Men nu ska jag gå och kolla på tv! :) Hoppas det går något bra, men det brukar alltid finnas något att kolla på! ;)

Jag letade igenom lite bilder idag och den här togs av madde för ungefär 3 veckor sedan, jag var bara tvungen att lägga upp den för att visa min smidighet! ;)



Puss och Kram
Milla

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är riktigt smidig :D

2009-06-18 @ 21:39:39
Postat av: Camilla

Man tackar! ;)

2009-06-18 @ 22:05:29
URL: http://gustafssonsblogg.blogg.se/
Postat av: Dänn

Erkänn,bilden är photoshoppad! :D xP

2009-06-19 @ 16:02:48
Postat av: Camilla

Inte alls faktiskt!stolt :D

2009-06-19 @ 23:12:29
URL: http://gustafssonsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0