Sommar

Anledningen till att jag inte har skrivit de senaste dagarna är för att jag har varit upptagen med att ha roligt! :D Eve sov nämligen över här 2 dagar och vi hade superoligt! :) Vi gjorde vår egna variant på Ben and Jerry´s, vilket innebar att vi blandade vanlig vanlijglass med kexchoklad, kolasås och strössel! Mycket gott! Vi åkte även med Albin och Jesper till Årsta och hade massa skoj där! Kastade bland annat frisbee, vilket jag och Eve ägde på! "host"

Som sagt, vi har haft massa roligt och vi träffade även Albin i dag. Jag snodde hans longboard eftersom jag lärde mig av killarna att åka! Det är jätteroligt! Jag är ju inget proffs, men jag kan iallafall stå på brädan! :) Att jag åker longboard är något jag aldrig trodde skulle hända, Aja... Denna natt sover jag alldeles ensam, känns lite konstigt, men jag ska nog överleva! ;) Ni får lite bilder över de roliga dagarna, bland annat den utmärkta glassen! ;)








Jag på longboard, tro det eller ej!

Puss och Kram
Milla


Kommentarer
Postat av: ers majestét

haha vi hade ju skitkul! saknar det redan

2009-06-17 @ 23:03:48
URL: http://bababababatman.blogg.se/
Postat av: Camilla

Jag med! Det var ju superskoj verkligen! Skönaste killarna! ;)

2009-06-17 @ 23:08:45
URL: http://gustafssonsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0