Sola och bada

Hejsan hoppsan!

Min dag har varit jätterolig! :D Dagen började med att jag träffade Albin klockan 10. Jag var måttligt trött eftersom jag bara hade sovit 5 timmar. Lyckades aldrig somna av någon anledning. Aja, ungefär 1 timme senare åkte jag och Eve och bada. Eller Eve bada, jag solade, det var lite för kallt i vattnet enligt mig. Jag är van vid 25  grader i vattnet, inte 18. Men det var jätteskönt ändå, blev dock lite kallt när det blåste, men som sagt, det var mysigt ändå. Eve hade med sig vattenmelon och jag dricka, så det blev ett mellanmål också.

Det mysiga tog däremot slut när jag gick på ett hårt spinning pass på kvällen! Det var tok jobbigt, men otroligt skönt efterråt. All glass jag har ätit de senaste dagarna försvann, nja kanske inte, men skönt kändes det iallafall. Så nu för tillfället sitter jag här vid datorn, alldeles nyduschad och funderar på vad jag kan sysselsätta mig med. Det blir väl antagligen några avsnitt från The City eller som variation The Hills. Ha en trevlig kväll! ;) 


Vi lekte fotomodeller idag ;) Här är en pose, men det kommer fler ;)

 






Puss och Kram
Mills
 

Kommentarer
Postat av: ers majestét

usch usch usch!

2009-06-22 @ 22:50:02
URL: http://bababababatman.blogg.se/
Postat av: Camilla

Nej! söt söt söt <3

2009-06-22 @ 22:51:27
URL: http://gustafssonsblogg.blogg.se/
Postat av: Plutten

Najs girls ^^(A)

2009-06-27 @ 20:50:52
Postat av: Jadu

Models:D

2009-07-02 @ 01:54:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0