Sammanfattning

Jag vet att uppdateringen har varit jättedålig! Men jag har inte känt mig så taggad på att skriva. Men nu ska jag sammanfatta det som har hänt de senaste dagarna. Största delen av min tid har gått ut på att gå ut och shoppa balkläder och kläder till skolavslutningen. Jag hittade alla kläder och de passade utmärkt till balen och skolavslutningen. Jag lägger upp bilderna imorgon eftersom jag inte hittar kameran just nu! ;) 

Jag kommer sakna klassen. Kommer sakna allesammans jättemycket! Klassen har varit igenom vått och torrt tillsammans! Känns därför väldigt konstigt att lämna en klass som man har varit med praktiskt taget varje dag i fyra år. Kommer verkligen sakna er massor! <3 Vi får försöka att inte tappa kontakten!

Jag känner mig däremot redo för gymnasiet nu! Träffa nya personer, miljö och stå på egna ben. Det ska bli skönt att börja om från början. Börja på ruta ett igen! :) Jag hoppas att jag kommer trivas, det tror jag också att jag kommer göra :) Aja, ni får mer bilder och lite mer detaljerade detaljer om balen och skolavslutningen imorgon. Jag orkar inte idag, är så trött.

Puss och Kram
Milla

Kommentarer
Postat av: Josefine

Life`s what you make it- Jag håller med och instämmer! Jag tror oxå att det kommer vara bra på gymnasiet.Du kommer få många nya vänner och lixom börja om på ny ruta som du vill.

2009-06-13 @ 02:04:29
URL: http://wiilow.blogg.se/
Postat av: Camilla

Tack så mycket! :) Jo jag hoppas verkligen på det! Du har jättefin blogg förresten! :)

2009-06-13 @ 14:05:42
URL: http://gustafssonsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0