Män som hatar kvinnor

Hejsan gummor och gubbar!

Idag har  jag och min klass gått på bio i Sergel och sett Män som hatar kvinnor.Filmen var fruktansvärd bra! Fanns dock några fruktansvärda scener, ganska groteska, men i det stora hela var den otroligt bra! Alla olika ledtrådare gjorde så att spänningen ökade succesivt och när väl alla pusselbitar föll på plats var den fullkomligt genialisk! Älskar filmen! Det är en film som jag skulle kunna se 5000 ggr och ändå tycka den är toppen!

Vi slutade efter filmen och då hade jag absolut ingenting att göra! Har suttit vid tv:n, datan och pianot till större delen av dagen! Just nu packar jag inför imorgon. Jag ska nämligen sova över hos underbara Eve imorgon! Det kommer bli tok roligt! Har längtat hela veckan! Och ni får längta efter bilder på våran "övernattning" hos Eve!

Jag måste bara ta tillfället i akt och klaga på vädret! Det här vädret suger! Det ska inte regna och vara kallt! Vad hände med solen? Vi får väl hoppas på lite bättre väder imorrn eftersom min klass ska promenera med en engelsk guide i gamla stan imorrn! Håller tummarna för solsken! Aja... ni får en bild på mig och madde i det dåliga vädret!.


Madde visar starkt att vädret inte uppskattas

    
Såhär såg jag ut idag

Puss och Kram
Milla


Kommentarer
Postat av: ers majestét

haha jag längtar oxå till imorrn! till tusen

2009-06-04 @ 20:41:12
URL: http://bababababatman.blogg.se/
Postat av: Camilla

hihi bra Eve!! iii, tok roligt! :D <3

2009-06-04 @ 20:44:46
URL: http://gustafssonsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0