Skön dag

Hej hopp! :D

Vaknade klockan 10 ungefär, bestämde mig för att ta en lugn morgon. Jag och Johan åkte sedan in till stan vid 2 för att shoppa. Ingenting Johan egentligen ville, men han var tvungen att hitta t-shirtar och då hakade jag på som rådgivare! ;) Det var faktiskt en lyckad vända, han hittade 2 t-shirtar och strumpor. :) Och jag, för en gång skull, hittade ingenting, jag letade inte ens åt mig själv, det var full fokus på Johan. *stolt*

Efter att ha hittat fynden gick hela familjen och klippte sig. Alla blev nöjda och påvägen hem stannade vi och åt middag. Och nu sitter jag framför datorn och försöker klura ut vad det finns för roligt att göra. Känner mig för trött för att göra något aktivit. Aja, vi får väl se vad jag hittar på. Ska försöka göra något annat än att kolla på The City för omväxling skull. 

Puss och Kram
Mills

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0