Kanon dag

Det blev en ganska stressig morgon. Det var egentligen tänkt att jag skulle vakna vid 9 för att åka till Eve tidigt så att vi skulle ha tid för att hinna med allting roligt vi hade planerat för idag, men så blev det ju verkligen inte. Istället valde min väckarklocka att sluta fungera och jag vaknade därför vid 10. Men jag gjorde mig klar på 2 timmar ungefär, och kom därför hem till Eve vid 12 tiden. Vi åt lunch, nudlar, och drog sedan till handen för att leta bikini. Jag hade tur att hitta en men turen spreds inte vidare. Eve hittade tyvärr inte någon, men hon hittade däremot ett flertal potentiella. ;)

Klockan är nu 21:26 och jag fundera återigen på vad jag kan sysselsätta min kväll med. Finns inte så mycket att göra, många är ju bortresta nu också. Snart åker Eve iväg till Finland, kommer sakna henne jättemycket! <33 Det är tur att Madde stannar kvar med mig! :O Annars vet jag inte hur jag skulle överleva det här sommarlovet! :O Tack så mycket älskling <333!

Jag vill bara gratta min kära bror i förskott. Han fyller nämligen år imorgon (det kommer ett helt inlägg om det imorgon), hela 18 år. Jag är en mycket stolt syster! :) Aja, ha en fortsatt trevlig kväll! :)

Puss och Kram
Mills

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0