Idol

Vi alla har idoler. Det vanligaste svaret på vilken idol man har lyder ofta med att man svarar någon kändis. Jag har däremot ingen kändis som idol. Min bror är min idol. Jag fullkomligt avgudar honom. Visst kan han vara jobbig ibland, slå på en och retas lite, men det är så en bror är. Men om man bortser från det är han en fullkomligt underbar och en fascinerande person. Han har toppen betyg, MVG i alla ämnen förutom bild, där han "bara" har VG. Han tränar 6 ggr i veckan, 2-3 timmars pass. Han har en flickvän som han har varit tillsammans med i 2 år och lyckas på den tid han har över klämma in att umgås med alla hans kompisar och flickvännen.
 
Jag kan inte med ord beskriva hur stolt jag är över honom. Jag förstår inte hur han hinner med allting. Det som fascinerar mig mest är att han gör allting med ett gott humör. Trots att det tar emot många gånger så lyckas han ändå göra allting med ett gott humör, och reslutatet blir alltid lika fantastiskt. Jag vill bara säga att jag älskar dig brorsan och är sjukt stolt över dig!

Ps: Ett stort grattis på födelsedag! Hoppas du fick en bra dag!

Puss och Kram
Mills

Kommentarer
Postat av: Johan

ojoj vilka fina ord. Allt detta är väl kanske inte riktigt sant (speciellt inte det med gott humör...) men man tackar:)

2009-06-25 @ 23:57:31
Postat av: Camilla

Jag tycker allt var mycket sant! ;)

2009-06-26 @ 00:12:00
URL: http://gustafssonsblogg.blogg.se/
Postat av: ers majestét

va fint sagt!=D

2009-06-26 @ 10:53:25
URL: http://bababababatman.blogg.se/
Postat av: Josef

Att vara glad verkar gå i släkten :P

2009-06-26 @ 17:26:52
URL: http://josefstrandlundachlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0