Helt slut

Hej hopp! :D

Min ursprungliga plan var att åka in och shoppa med Helle idag, men sedan visade det sig att hennes mamma hade glömt ladda in pengar på hennes bankkonto, så vi åker in och shoppar på onsdag istället! ;) Eftersom jag inte hade några andra planer för dagen passade jag på att rensa papper och massa andra saker som aldrig blivit gjorda under skolåret. Jag klippte även våra buskar i trädgården, sedan började jag damsuga hela huset. Så nu är jag fullständigt slut. Sitter i sängen och stirrar apatiskt på tv, där filmen 40 year old virgin spelas. Haha, en mycket rolig film! Har sett den många ggr, och den är lika rolig varje gång. Ha en trevlig kväll! ;)

Puss och Kram
Mills

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0