Härligt

Hejsan hoppsan!

Det har varit lite dålig uppdatering på ett tag nu, men nu ska vi se om jag kan informera er om det mesta! ;) Jag är nu singel och njuter av det till fullo! :D Om jag ska vara helt ärlig är det väldigt skönt att inte vara misstänksam eller offra MIN tid för någon annan. Men men... nog pratat om det, vad mer har hänt då? Jo! Jag och Eve åkte till stan i söndags, det var superkul och jag hittade precis allt jag behövde, eller nja... inte allt, behöver ge mig ut en sista vända för att samla ihop allting. Lektionerna i skolan har rullat på, men jag tycker de är fullkomligt meningslösa om jag ska vara helt ärlig. Vi gör ingenting, vi sitter bara och pratar. Jag tycker att man lika gärna kan gå hem. Aja, det är som det är. Skolan slutar ju snart! Snart är det bal också! Jag längtar! Fast Madde kommer inte gå, den lilla filuren! Får försöka tvinga henne! (A) Älskar dig tjejen! Vore superkul om du följde med! Aja... nu ska jag bara ta det lugnt eftersom det tyvärr inte finns så mycket att göra i det regniga vädret.




Puss och Kram
Milla

Kommentarer
Postat av: ers majestét

eller hur, man blir så nere av vädret!

2009-06-02 @ 18:55:09
URL: http://bababababatman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0