Glad midsommar

Hej hopp!

Har alla haft en bra midsommar? Det kan jag garantera att jag hade. För min del blev det traditionellt firande med familjen, där en god lunch och efterrätt blev serverat. Vi trotsade vädret genom att sitta ute, det var faktiskt helt okej, med jacka och tofflor gick det alldeles utmärkt! ;) Jag och pappa hade åkt och hyrt film, Twilight. Det var självklart mitt brillianta förslag, och pappa gick motvilligt med på det. Filmen sågs på kvällen med oväntad respons, killarna tyckte filmen var helt okej. Som johan (min bror) sa, det är inte min typ av film men de hade gjort den bra. Själv satt jag och dregglade varje gång jag såg Edward, men nu ska vi inte gå in för mycket på det! ;) Aja, så i det stora hela har midsommaren varit bra, om man tänker bort vädret.

Klockan är nu 11 och jag funderar på att göra mig i ordning och slukas in i min otroligt bra bok! Jag älskar verkligen min bok! :) Jag hoppas ni alla har haft en lika underbar dag som jag! Natti, natt ;)

Puss och Kram
Milla

Kommentarer
Postat av: ers majestét

Jag har haft trevligt jag me! haha vi trotsade också vädret, filtar på!

2009-06-20 @ 11:56:23
URL: http://bababababatman.blogg.se/
Postat av: Camilla

vad bra! :D Skönt att du hade det trevligt! ;)

2009-06-20 @ 19:41:24
URL: http://gustafssonsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0