Balen och skolavslutning

Man ska alltid alltid hålla sina löften och därför ska jag hålla mitt! ;) Balen var fullkomlig otrolig! Jag har inte haft så roligt på länge! I början var stämmningen inte på topp direkt. Det var ganska spänt. Alla klasser tog klassbilder utanför Årsta Slott och gick sedan in. Inomhus fick man en "fördrink". Det var någon typ av saft, helt okej. Sedan blev det god middag och även god kladdkaka till efterrätt. Efter att alla hade ätit "flyttade" vi oss ner till dansgolvet. Dansen blev helt sinnessjuk! ;) Victor och Albin bar upp mig och hoppade runt med mig! :O Det var superroligt! :D Jag dansade mest med Eve, Victor, Albin, Oskar, Christoffer, Wille och Alex! De alla var otroliga dansare! Det blev ju självklart väldigt varmt av att dansa så jag och Eve tog några korta promenader med Wille och Alex runt huset. Balen slutade tyvärr vid 12 och alla var grymt nöjda efterråt! En väldigt lyckad kväll! :) 

 







Såhär såg Eve och Jag ut på balen

Skolavslutningen tog plats i kyrkan och var helt okej. Alla sjöng fint men tyvärr blev det något fel så att Eve inte fick sjunga. Det tycker jag var riktigt synd, jag hade verkligen sett fram emot det, men som tur var hade jag hört henne sjunga låten tidigare! ;) Efter avslutningen i kyrkan gick jag och Eve hem till mig och fikade, jordgubbstårta, med familjen. Mums! :) Ja det var nog allt om balen och avslutningen, och för att att sammanfatta allting kan man säga såhär: Allt var underbart och jag kommer sakna klassen sjukt mycket! 

 



Puss och Kram 
Milla  


Kommentarer
Postat av: ers majestét

haha ja vi hade verkligen sjukt kul, men såg jag verkligen så där ful ut!? XD

2009-06-14 @ 21:23:20
URL: http://bababababatman.blogg.se/
Postat av: Anonym

Lägg av! :O Du var ju ursnygg! :) <3

2009-06-14 @ 21:26:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0