22:38

Hej hopp! :D

Nu är klockan redan 22:38, tiden drar iväg! :O Aja, var ju som sagt hos optikern idag, det gick bra. Han sa att jag kan behöva glasögon med liten styrka, men det är mitt val om jag vill skaffa glasögon eller inte. Så vi får se hur det blir. Jag fick ett par "provglasögon" med den styrkan jag då skulle ha, och jag såg betydligt  tydligare, så jag har verkligen något att fundera över.

På kvällen kom Alex hit och vi tittade lite på film. Jag tvingade honom att kolla på en film med Lindsay Lohan! ;) Fast han verkade inte så missnöjd efterråt. Alex har gått för ca en timme sedan och jag sitter nu och kollar på Into the blue. Bra film! ;) Jag uppdaterar er mer senare ikväll! ;)

Puss och Kram
Mills

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0