Uttråkad

Hejsan! :D

Jag har smitit från min arbetsuppgift en stund för att skriva i bloggen. Det är egentligen tänkt att jag ska hjälpa familjen med att städa, eller damsuga om det ska vara helt korrekt. Måste tyvärr tillbaka om en liten stund, men jag får en kort paus iallafall. Som ni antagligen kan lista ut så blir det mycket städning idag. Kan det bli mycket tråkigare? Tror inte det va? Aja, jag kom på att jag har glömt att skriva att jag har skadat foten! :O Jag vet inte riktigt vad jag har gjort, om jag har sträckt muskeln eller om det är en lätt vrickning, men jag kan tyvärr inte gå ordentligt på foten. Det är lite synd, men det hindrar inte mig! ;) Jag försökte dansa idag, utan lyckat resultat, men jag ger inte upp iallafall! ;) Det är väl huvudsaken? Nu hör jag någon ropa mitt namn, vi hörs senare! ;)

Puss och Kram
Mills

Kommentarer
Postat av: Du vet inte

aaa pitbull e skit grym...



Tack så mycket :D

allt bra med dig??

2009-07-04 @ 15:30:31
URL: http://duvetintee.blogg.se/
Postat av: Alina

tack de är från åhlens! =)

2009-07-04 @ 15:33:45
URL: http://musicrecord.blogg.se/
Postat av: Anonym

Aww hoppas att det blir bättre med foten ge inte upp med ditt dansande :D <3

2009-07-04 @ 16:00:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0