Shopping

Hej hopp! :D

Dagen började med en shoppingvända inne i stan med Helle. Det var tänkt att jag skulle hitta ett par sandaler och en kjol, men kom dessvärre bara tillbaka med en kjol, fast den var jag dock mycket nöjd med. Belåten över mitt köp. Sedan bjöds det på middag hemma hos mig, ris med kött, mycket gott. :) Efter middagen gick vi på promenad med Alex, en mycket mysig promenad i skogen. Underbart väder. Alla gick hem till sig efter 1 timmes promenerande, och jag sitter nu i sängen med datorn i knät. Jag har ingenting att göra, så det blir väl någon film ikväll. Vi hörs sen! ;)

Puss och Kram
Mills

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud vad du är ute och promenerar med Alex hela tiden

2009-07-02 @ 13:24:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0