Film

Hejsan hoppsan! :D

Idag har det varit ytterligare en städdag. Nu kanske ni tycker det är märkligt att vi praktiskt taget städar varje dag, men det är inte för att vi är pedantiska, utan för att vi kommer resa bort på fredag. Vi ska vara borta i 3 veckor. Vi kommer resa till Italien, eller rättare sagt Grottammare som ligger vid kusten. Det ska bli så underbart att komma tillbaka, jag har saknat alla mina kompisar där, framför allt min bästa kompis Cristina! :) Aja, nog med det. Nu ska jag kolla på en film som jag länge har velat se! PS I love you. Jag har hört att den är jättebra och sorlig. Vi får väl se om jag börjar gråta. ;)

Puss och Kram
Mills

Kommentarer
Postat av: Anonym

PS I love you måste vara en av dem bästa filmerna jag sett xD

2009-07-08 @ 00:02:58
Postat av: Josef

Coolt jag ska också åka bort på fredag.

2009-07-08 @ 10:36:06
URL: http://josefstrandlundachlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0