Farmor och Farfar

Hej hopp! :D

Förlåt för dålig uppdatering, men jag hade inte tid att skriva på morgonen eftersom hela familjen skulle åka iväg till farmor och farfar och fika. Vi hade det mycket trevligt  och tårta bjöds. :) Jag kom hem för några timmar sedan och har redan hunnit städa, spela piano och tränat foten med balansövningar. Just nu sitter jag och kollar på tv, men det finns dock inget roligt att kolla på så funderar på att vända mig till min goda vän youtube. :D Där hittar man allt man vill se. Skriver senare ikväll.

   
Såhär såg jag ut idag

Puss och Kram
Mills

Kommentarer
Postat av: J A G D E S I G N A R D I N B L O G G

tacktack..glad jag blir

2009-07-05 @ 21:45:51
URL: http://designbyjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0