Bada

Hej hopp!:D

Idag har det varit en härlig dag! :D Helle kom över hit vid 1 och vi åkte sedan till rudan där vi träffade Stefan och Victor! :) Jag tog årets första dopp! :D Det var faktiskt riktigt skönt. När jag väl kom hem duschade jag och sedan blev det en liten stund framför tv. Jag har nu förflyttat mig till datorn för att lyssna på Michael Jackson låtar, jag måste ju hedra min idol och hans låtar. Jag har fortfarande inte insett att han är död, det känns helt absurt. The king of pop är död, nej, fullkomligt overkligt. Aja, som småning om kommer jag förstå det.

Ikväll vet jag inte vad som händer faktiskt, jag har ingenting att göra. Men jag hittar väl på något, det gör jag alltid! ;) Jag har hört att det ska bli dåligt väder imorgon, så jag får hoppas att alla passade på att bada idag! ;) För ni kommer antagligen inte få någon chans imorgon om prognosen stämmer.



Puss och Kram
Mills


Kommentarer
Postat av: Josef

Jag trodde din bror var din idol, han kanske blir ledsen nu.

2009-07-03 @ 12:25:03
URL: http://josefstrandlundachlen.blogg.se/
Postat av: Camilla

Haha, Michael Jackson är min idol inom musiken och dans, medans Johan är min idol i allt annat :)

2009-07-03 @ 14:13:16
URL: http://gustafssonsblogg.blogg.se/
Postat av: Sandra

Samma här. Ett tomrum utan MJ.

Om du inte hört "man in the mirror" lyssna på den. Jag tycker att det är MJ:s bästa låt.

Hans musik kommer alltid leva kvar och han kommer alltid leva kvar i våra hjärtan :)

2009-07-04 @ 20:22:54
Postat av: Camilla

åh jag har hört den! Fruktansvärt bra låt!

2009-07-04 @ 22:52:06
URL: http://gustafssonsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0