I am back ;)

Hejsan hoppsan! :D

Nu är jag tillbaka. Jag har haft det otroligt skönt i Italien! Dagarna gick åt till att sola och bada och kvällarna till att umgås med kompisarna. God mat har ätits, mest pasta och friterad bläckfisk. Allt har varit skönt och mysigt! Ärligt talat finns det nog inte så mycket mer att skriva om resan till Italien eftersom det där faktiskt var allting vi gjorde i 3 veckor. Fast det är precis så vi vill ha det, lugnt!

Bilderna från semestern kommer ni få lite pö om pö eftersom det är så många. Men jag har inte lagt till de på datan ännu, så ni får vänta tills imorrn. Men nu jag ska gå och hjälpa föräldrarna med lunchen! :)

Puss och Kram
Mills


Kommentarer
Postat av: Sandra

bra att du har haft det bra och välkommen tbx :)

2009-08-01 @ 22:27:09
Postat av: Camilla

Tack så mycket! :D

2009-08-02 @ 00:28:07
URL: http://gustafssonsblogg.blogg.se/
Postat av: ers majestét

welcome my dear ^^

2009-08-03 @ 10:05:58
URL: http://bababababatman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0