Solen!

Hej hopp!! :D

Man kan knappt tro att jag kan bli mycket gladare än var jag redan är men det är faktiskt möjligt! Idag var det skinande sol och jag kände att jag blev glad som en solstråle och fick lust att hoppa runt som en tokstolle vilket jag också gjorde! Det var det mysigaste vädret! Gud vad jag har saknat solen, välkommen tillbaka är allt jag har att säga! Det är bara att hoppas att det håller i sig... Man hoppas ju på bra väder uppe i fjällen! :) Ni får lite undebara bilder på solen som jag själv har fotat. Faktiskt alla bilder jag lägger upp i bloggen har jag fotat själv! :)

 
Eve och madde gick i förväg på mysvägen idag


Emil, alex och jocke <33

 
Tycker att jag lyckades ta en toppen bild på den underbara solen!

Aja... sedan kom jag hem och fick stressa iväg till pianot som vanligt! Har börjat på en ny pianobok nu som är sjukt mycket svårare men ändå otroligt rolig, det är roligt med utmaningar. När jag åkte hem var det för en gång skull ljust så jag passade återigen på att fota solen, vad tycker ni om bilderna?

 
Tycker nästan den här bilden var den bästa jag tog under dagen! xD

Men nu ska jag hoppa i säng, det är ju kemiprov imorrn så jag vill vara någorlunda pigg i hjärnan! xD

Puss och Kram
Milla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0